Monday, November 3, 2008

AKU BERHARAP AKU DAPAT BERJUMPA DENGAN KAMU LAGI....

Huh, dah lama juga tuan hamba tidak berbahasaMelayu dalam ruangan blog ini. Hamba rasa seperti berkata dalam bahasa ini buat pertama kalinya. Aneh, sungguh aneh.

(Dah la tu...cukup lah)

Hmm...sebenarnya aku dah lama tak update blog ni sebab ada final exam dan TOEFL. So, bila dah abes semua exam kejadah tu, dan cuti sampai 2 bulan pula, aku rasa ni lah masanya nak lepas geram sikit. Kiranya aku rasa agak hepi yang "gargantuan" sesangat sekarang ni.

Cuma, aku macam rindu gile dengan budak2 kelas aku yakni kelas yang diberi nama "Eugene" (bukan Eugene Kaspersky, tapi nama sebuah bandar kat Oregon). Walaupun kami ni agak pasif dan "soporific" masa dalam kelas, tapi aku memang kamceng la dengan mereka2 ini especially bebudak laki. Aku rasa setiap lecturer kata kami ini macam x nak belajar saja. Anyway, despite the fact that we are extremely passive, all of us are great competitor. Markah assignment kawan2 aku, pergh, memang sampai tahap genius.

Ala, dalam kepasifan kami pun, kami sebenarnya agak gile2 skit. Buktinya masa kami buat gathering lepas abes final exam dekat 'Piramid Jalan Matahari' a.k.a Sunway Pyramid.

Mula2 kami pergi restoran Wendy's. Oleh sebab kami ni ramai, plus lg lecturer jemputan yakni Miss Farina and Miss Ikhlas, kami pun susunlah meja2 kat situ macam restoran itu bapak kami yang punya. So, kalau sebelum kami datang tu agak "placid" gak tempat tu, kami masok je terus tempat tu jadi "chaotic". Semua orang tengok. Kami wat budus je.

Then, kami pun pergilah main boling pula. Aku tak main mase tu sebab rasa macam malas pula. So, kalau kat wendy's macam yang aku cerita tu, kat tempat boling pun sama juga ar. Kami buat bising pun tak terasa sangat, sebab kat situ bukan kami je yang ghairah sangat, cuma malu ar juga sebab bdk2 laki yang selama ini bkn seorang "cam whore" (cam=camera, whore=pelacur, so kalau gabung dua2 maksudnya lebih kurang 'beruk yang secara tiba2 nak jadi model dan suka ditangkap gambar) pun tetiba jadi "cam whore". Kalau anda semua tengok antologi gambar2 bawh ni, tu hanyalah kami pada masa tu, bukan masa kat dalam kelas (We are totally different at that time). Hehe....

Seronok gak ar mase gathering tu. Best ar! Yelah, semester depan memang kami boleh jumpe lagi, tapi kami x boleh nak kelas sama lagi (except Raja Alauddin and Adam sebab kitorang sesama amik computer science). By the way, nice to be friends with u all!


lepas abes final exam...posing bwh pohon beringin
makan kat Wendy's...kalau gambar ni boleh keluar suara, anda boleh dengar keriuhan kami kat sana

Eugene's boys

Kami the Eugenean....

posing di dinding...

"cam whores"?

bye!!





4 comments:

PrinCeSS said...

wah wah happynye..
seronok kan kalau dapat kumpul ramai2..

Faizal said...

people need to take a break bro.. I got two more papers to go this sunday 9 november.

faux fay said...

owh eugene.. yg manakah satu tuan hamba??

aisya said...

"cam whore" haha. ske2 je bwat new word. xD hihi. creative. =P