Saturday, December 27, 2008

MAAL HIJRAH


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Aku sememangnya seorang hamba yang lemah, seringkali melakukan kesilapan. Hidup aku penuh dugaan;aku sedar itu, adalah nikmat-nikmat dan dugaan-dugaan itu juga menguji. Masa lalu itu saksi kegagalan ini, lantas aku tidak mahu mengulanginya. Harapan yang teragung, adalah semoga bergeraknya masa dari tahun ini ke tahun baharu, tidak kira Hijriah mahupun Masihi, bukan sekadar menjadi suatu perayaan semata-mata, akan tetapi menjadi suatu titik tolak ke arah masa depan yang lebih baik. Insyaallah.

Selamat Menyambut Kedatangan Tahun Baru Hijriah 1430.

2 comments:

ct.mashitah said...

salam hijrah... b'hijrah la kamu.. dr kurg baik jadi lbh baik. jgn buli aku lagi dh. okaee?? ^^

van der shraaf said...

adakah aku selalu membuli-mu mashi?