Friday, December 19, 2008

MARI BERMAIN TANDA-MENANDA

Aku dah nak setahun main blog-memblog ni tapi aku tak pernah bermain tanda-menanda atau dalam bahasa yang lebih mudah difahami "tagging". Mungkin tak ada yang pernah ajak aku main.

Akhirnya Mashi men-tag aku. Maaf ler Mashi sebab aku buat lambat sikit.

"1) Take a recent picture of yourself or take your picture of yourself right now
2) dont change your clothes, dont fix your hair..just take a picture
3) paste the picture with no editing
4) post these instructions with your picture
5) tag 5 people to do this "

Aku sebenarnya AMAT SEGAN untuk membuat benda ini sebab aku tak suka meletakkan gambar muka aku pada laman blog ni. Epal hijau (gambar profile aku)pun lagi masyhur daripada aku.

Ni la gambarnya. Kan aku dah cakap, aku ni tak hensem.

5 orang untuk di-tag:
1. Adam
2. Mr Fauzan
3. Bro Faizal
4. Kak Princess
5. Amin Kepalakotak (ala, ko macam nak buat je Min)

Sekian.

8 comments:

ct.mashitah said...

hee.. suke aku mengingatkn, yg penting hatiii... kan3?? =3

van der shraaf said...

hmm...btol2...

kepalakotak said...

betul tu
engkau ni mmg hebat bace perangai org
hahaha

dh lama x tgk muka ko
tp pasal tangkap gamba dlm gelap eh??

HARYA said...

haha..
smart2!!

van der shraaf said...

to amin...

aku tangkap gambar tu dalam bilik aku yang hanya diterangi lampu pijar...so, mmg x teranglah gambar itu...

a d a m™ said...

wakakka...dlm bnyk2 org aku gak ko pilih...ekekekek....jap2 aku mentag-kan diriku sendiri...

Faizal said...

salam... "bro faizal" yg ko tag tu.. merujuk kepada aku ker? hehehe mane la tau ade faizal lain plak kan?

bro. seigt aku, aku pernah tag ko, tp tak igt la tag pasal ape.

I will try this one but it will not gonna full face coz I also don't like to put picture of myself on the blog.

Bro, if you have time, I hope you can do some respond to this post - Why Become A Blogger?

Faizal said...

Thanks for the respond on my blog Bro!