Tuesday, December 9, 2008

PROJEK AKAN DATANG


Sekarang ni aku tak ada kerja pun. Tapi sengaja buat macam ada kerja. Seharian bermain permainan komputer seperti 'Keperluan untuk Kelajuan : Paling Dikehendaki', 'FIFA 2008' dan 'Pencuri Auto Besar' dan tak lupa juga 'Padang Tempur 2142' amatlah memenatkan lagi memeningkan kepala. Jadi aku mengusahakan beberapa projek yang buat masa ini dalam fasa perancangan. Kamu semua haruslah menunggu.

(Tidak pelikkah bahasa aku menjadi baku secara tiba-tiba. Aku akur dengan gesaan seorang aktivis bahasa; aku ditempelak kerana bahasa Inggeris dalam blog ini baku, bahasa Melayu tidak. Aku mesti setuju; bahasa itu lambang bahasa, identiti diri. Modenisasi bukan alasan.)

8 comments:

ct.mashitah said...

tak nak bace ke the USA Customs n Institution?? best... siyes. ;p

aisya said...

projek? wt kind of projek?

van der shraaf said...

projek ape tu rahsia la...cannot tell u

HARYA said...

pergh!!!
ashraf si aktivis bahasa!!!
anjakan paradigma..
bahasa lembayung serta gapura bangsa!!!

ct.mashitah said...

niro dh kuar dh 'bahasa lembayung serta gapura bangsa'.
caya la niro! (amik dr kamus tu kot?ke aku je yg xtaw..haha)

syah!rseph!roth said...

Keperluan untuk Kelajuan : Paling Dikehendaki

Pencuri Auto Besar

Padang Tempur 2142

lawak gile sial...hahaha

kepalakotak said...

wow
kene tempelak
hahaha

Juan said...

GENIUS bahasa. wakaka