Friday, January 9, 2009

KELAS BARU-KU DENVER

Gambar hiasan semata-semata; tiada kena-mengena dengan kandungan post ini.

Denver merupakan kelas yang baru bagi aku, tapi perasaan aku terhadap kelas ini sedikit berlainan dengan kawan-kawan kelas lain. Secara jelas aku amat selesa dengan rakan sekelas aku sebab aku dah kenal ramai sebelum masuk ke kelas itu. Jadi aku tidaklah berasa pemalu sangat masa awal-awal masuk kelas aku itu.

Cuma suatu benda yang aku amat risaukan adalah pembabitan pelajaran hisab (Calculus) sebab aku tak suka matematik. Menerukkan keadaan apabila "credit hour" bagi pelajaran Calculus ialah 5, paling tinggi dalam kursus aku. Nak ke tak nak, aku terpaksalah berpura-pura minat pelajaran ni.

Tapi tak apalah. Aku pun tak membidik sasaran yang amat tinggi pada semester ini. Tak seperti Mr. X (sasaran : GPA 3.80) dan Ms. Y (sasaran: GPA 4.00). Aku cuma harap aku tak tertinggal sangat dalam kelas aku yang nampaknya punyai pelajar-pelajar yang amat hebat. Asalkan boleh terbang pun cukuplah......

KELAS DENVER

[Papan Putih]

-naimah-afiqah- -naz-tengku-

-fazira-yati-asila-zahirah- -fatin-sarah-asma-rohani-nabila-

-adam-irshad-raja-zafree-syazwi- -AKU!-naqib-khairi-

(Di atas adalah kedudukan pelajar kelas Denver dalam kelas mereka. Lebih kurang lah. Aku sengaja letak benda alah ni dalam blog; aku yang agak kurang bersosial pun dah boleh kenal dan ingat nama semua dalam masa sehari sahaja. Bagi aku ia adalah pencapaian yang amat memberangsangkan.)

5 comments:

zafree said...

lek cap
hidup sem baru mesti best
haha

syazwi leh tolong ko calculus...

Faizal said...

alright.. good luck buddy!

aisya said...

hehe. cey. dh hafal dh.
aisya pn dh hfl kot. skit2. hahaha.

van der shraaf said...

>>zafri:
aku harap best ar...ala,ko pun star gak math...siot btol

>>faizal:
thanx..i'll take it as a motivation

>>aisya:
tu la..sape suruh masok kelas power (yakni Chicago)...ahaha

ct.mashitah said...

ak dh byk kali ckp... n nak ckp lagik. AK NK MSK DENVER!!!