Thursday, January 15, 2009

KENAPA TIDUR AWAL?


Semalam aku tidur awal sedikit. Masa itu juga aku dapat tahu kenapa orang lain tidur awal:

1. Dapat mimpi yang enak-enak. Kalau tidur lambat, masa tidur terlalu pendek untuk menjana mimpi-mimpi yang berkualiti.

2. Selepas bangun boleh memikirkan tentang mimpi yang telah dialami.

3. Berasa agak mengantuk selepas tidur. Orang putih panggil ini sebagai "Over-sleep".

Selepas ini aku tak nak tidur awal lagi. Aku tak berasa seronok dengan ketiga-tiga diatas.

9 comments:

ct.mashitah said...

kenape orang tidur lambat?
:: tak mengantuk
:: nk on9
:: konon nk blaja tapi last2 mkn jek,blaja tak
:: hw or assignment tak siap
:: dicatch love bug. ^^ bongek2 jek...
abaikn. haha.

FaRHaN SyAHiR said...

haha...
kelebihan tdo lmbt
bley dgr org dgkur dulu sbelom tdo...
haha

kepalakotak said...

TIDUR TANGGA KEJAYAAN

aisya said...

hahaha. ashraf.!
smalam klas aisya ramai gle tdo awl. n im guessing dat i slept earlier than u did. 9.45 pm.
kn? kn? tul x? =P

i juz luv sleeping early. haha. its in my nature.
tpi smlm sbb penat la. cant help it.

van der shraaf said...

>>mashi
yg ko sebutkan itu adalah sbhgian je drpd reason aku tido lmbt...ade lg yg lebey utama..

>>farhan
aku rase mmg betul gak...tp hobi aku bkn dgr org dengkur...

>>kepala_kotak
hehe...bukankah itu motto kau semasa di sambest dahulu?

>>aisya
betul gak..mcm mane aisya tau ar...aku tido pkol 10 lebey mcm tu la...

ct.mashitah said...

er? ade yg lbeh utame? jgn buat aku seram.. haha.

van der shraaf said...

>>mashi
mesti la...ade lg lebey utama...cannot tell you!

zafree said...

ko watpe sampai tido awal sangat nie...

haha

van der shraaf said...

>>zafree
aku mase tu penat sgt...tu la tido awal tu