Saturday, January 31, 2009

PERJALANAN KE LEMBAH-TENGAH


(Aku terlupa ada beberapa gambar yang aku tangkap dalam kamera merangkap handphone aku.)

Hari Khamis, aku, Zafree, Syazwi dan Wahi pergi ke MidValley. Kononnya nak buat gathering dengan budak-budak Korea itu. Pada akhir minit mereka tak jadi datang. Begitu juga Bro Azizi. Kami sajalah yang pergi melalak disitu.

Secara ringkasnya kami pergi melihat wayang, bermain-main boling, makan (acara yang paling hebat sebab banyak duit melayang) dan berjalan-jalan bagi buang masa. Aku tak kisah pun habiskan banyak duit. Lagipun masa itu cuti, jadi kami pun patut juga bercuti, bukannya bercuti dengan buku-buku dan kerja yang melambak.

Aku sempat juga menangkap beberapa gambar. (Kemalasan menaip membuatkan aku membiarkan kamu-orang menafsirkan sendiri gambar-gambar dibawah dengan bantuan caption)


Syazwi tak *censored*. Apakah ia?

Makan di tempat makan (Nama tempat tu "Makan Place")

Ni kat mane plak?

LG dan P1 Wimax buat pengiklanan micro (yang sukar dikesan)

Besar sangatkah tempat itu sampai kena tengok peta?

6 comments:

ct.mashitah said...

buatkn keje aku lagi bagus...

aisya said...

hihi. bowling lgi. msti klh? :P

kepalakotak said...

aku masih merindui midvalley

T_T

Zafree said...

syazwi tak normal

Syazwi said...

aku xde la x normal

aku agak normal lah gak

beza tu

lalala~

Ahmad Azizi Jamaludin said...

weh syazwi,ajak klua dgn dak2 korea xnk....
tp dgn dak2 malaysia nak pulak~~