Sunday, March 29, 2009

JUTAWAN SLUMDOG

Percaya atau tidak, aku sudah menjadi jutawan. Lepas ni bolehlah aku belajar tanpa biasiswa and paling penting tak payah pening-pening pasal the so-called "Cut-Off Point".


Cuma itu hanyalah khayalan aku. Sebenarnya aku telah bermain "Who Want To Be A Millionaire" versi flash di laptop aku. Soalannya memang sukar-sukar belaka. Bagaimana aku boleh jawab semua soalan-soalan itu? Adakah aku menggunakan teknik yang diajar dalam filem "Slumdog Millionaire"?

Soalan yang bagus.

Sebenarnya aku hanya menggunakan suatu teknik puaka yang diajar oleh Syazwi (bukan nama sebenar; nama sebenarnya Syazwi Bin Mazli). Suatu teknik yang menggunakan satu talian hayat sahaja yakni:

Google.


P/S : Tak elok main tipu. Tuhan marah.

10 comments:

Zafree said...

xyah aa aku bayar hutang ko dah en?

haha

kepalakotak said...

dh jutawan?

boleh beli sambes.

van der shraaf said...

>>zafree
secara virtualnye, x yah byr..tp scara realitinyer, sori ar...

>>kepalakotak
beli sambest merupakan impian aku sejak kecil lg...(haha, kecik2 aku x tau pon sambest tu ape)

aisya said...

eee. ade org tu da kyaa~ :P

van der shraaf said...

>>aisya
huhu...x caye ke..bleh ar lps ni belanje aisya byk2...

aisya said...

hahaha. xD blwek~ :P

van der shraaf said...

huhu...mcm tu plak

Syazwi said...

wei
apsal aku mcm dikutuk je dlm blog ni
aku dapat rasakan sarcasm

van der shraaf said...

huhu...x ar..aku saje je nk promote namer ko..haha

PrinCeSS said...

nak jadi millionnaire jugak!!