Thursday, July 16, 2009

KE-BORANG-AN

Borang-borang yang sedang hangat diperkatakan itu.
(Lumix DMC-FS15, 1/80 @ f 3.3, ISO 80, Macro)

Surat yang dinanti-nantikan telah pun tiba. Surat dari MARA. Terkejut juga apabila dibuka bungkusan yang diberi, maka terkeluarlah segala borang-borang yang tak terkata banyaknya. Semuanya perlu disiapkan sebelum 30 Jun (yakni 2 minggu lagi). Yup, termasuk juga medical check-up. Nasib baik jumpa hospital yang boleh siapkan medical checkup dalam 3 hari (tapi mahal sikit ar). Apa-apa hal pun, cuti ini hanyalah sekadar nominal, dan juga suatu material duniawi yang mengaburi mata sanubari tatkala kealpaan mula menyelubungi diri. Alahai..

7 comments:

aB!d said...

salam~

bukan ad tulis kna pulangkn before 27 july ker???
cube cek balik...
coz 30 july tue just utk briefing jer...

HARYA said...

yup.. pulangkan before 30 july.. dan cik adlina 2 mmg btol3 mnyusahkan aku.. kena turun kl n balek perak dlm masa shari.. huh..

van der shraaf said...

kalo x silap aku, 27 jun tu utk sahkan sama ada nk terima @ tak..

van der shraaf said...

pembetulan : aku patutnye tulis 27 july, bkn june..typo dong..aku rase mmg 27hb kot kene antar..cume ape je yg kene bwk mase 30hb?

Afiqah said...

ak dah anta dah td pg! heeeee~

aeisyulillah said...

huu, da nak fly da en?

ha, universiti mne? ivy league standard ke? dak pandai cam ko mesti la ivs.. huu..

jpe nanti... insyaAllah

van der shraaf said...

>afiqah
bapak laju..mcm tipu je..

>aeisyulillah
yup..18/8 ni kot..univ of maryland je..bknnye ivy league standard..aku bknnyer pandai sgt lol...