Sunday, August 2, 2009

JEMPUTAN KE KENDURI DOA SELAMAT

Pada hari Jumaat depan, bersamaan 7 Julai 2009, aku dan keluarga aku akan mengadakan kenduri doa selamat sempena keberangkatan aku ke United States nanti.

Apa-apa hal pun aku minta maaf sangat-sangat kepada pelajar INTEC yang baru saja menamatkan BTN pada hari itu. Tarikh ini memang telah dipilih oleh keluarga aku sejak awal-awal lagi. Sesiapa yang mahu datang, amat dialu-alukan tetapi kalau tak dapat datang, tak mengapalah.

Butir-butir majlis:

Tarikh: 7 Ogos 2009 (hari Jumaat)
Masa : 8 malam.
Lokasi : Rumah aku @ No. 6 Jalan 2, Taman Subang Baru, 40150, Shah Alam, Selangor.
Transportation:

1. Kereta atau Motorsikal - Boleh berpandu kepada peta dibawah.
2. Bas - (Alternatif Pertama) Turun dari KTM Setia Jaya. Selepas itu pergi ke hentian bas (kena berjalan sedikit) berdekatan stesen itu. Ambil bas Rapid KL (bernombor U81) atau Metro (bernombor 9) dan berhenti berdekatan dengan SMK Subang. Rumah aku amatlah dekat dengan sekolah itu.

(Alternatif Kedua) Ambil bas Rapid KL (bernombor U81) dari Pasar Seni. Terus ke landmark tadi yakni SMK Subang. Rumah aku sesangat dekat dengan sekolah itu.

Peta rumah aku (tekan dulu pd tag biru tu, then click "Zoom Here"):

Semoga anda semua dapat menghadiri majlis yang serba ringkas ini.


3 comments:

aminh said...

7 julai ke cap?
ke ogos?
ko ni biar btul.

van der shraaf said...

owh...silap lg..sori2..7 ogos...typo ar

-man ana- said...

acap besol..rilek2 r sungai..