Sunday, July 11, 2010

Aku Despicable

Arggh! Nape ko comel sangat!!!


Pendek cerita, aku pada mulanya ketiadaan mood utk tengok movie ni disebabkan kawan aku lambat sampai. Aku pun pada masa itu merasakan ketiadaan keinginan untuk menonton movie yang aku anticipate selama ini.

Beberapa minit selepas tayangan bermula, mood aku berubah dengan sekelip mata. Sememangnya ketiadaan-mood aku akan reda dalam beberapa seketika, tetapi tidak pula secepat ini. Kecomelan budak-budak itu dan minion (makhluk kekuningan kekecilan yang juga comel) mengubah segalanya. Jalan ceritanya pun amat menarik. Pendek cerita, sesiapa yang tidak menonton lagi, silalah menonton cerita ini. Serius best.

p/s : Piala Dunia sudah habis. Tiada motivasi lagi untuk bangun tidur selain daripada pergi kerja. Adoi.

7 comments:

Atikah Adnan said...

BEstttkann ! :D

van der shraaf said...

ko dh tgk ke? pergh, mmg best la. aku teringin gile nk tgk lg. naseb bek tiket mahal. lps ni nk download je kot.

Yatie Sulaiman said...

naktengokkk!!!comel gila en diorg ^^

van der shraaf said...

lom tgk ke? kene tgk dowh. serius best gile. diorg tu mmg comel ar!

cha'a said...

apelaa.. pegi kerja smngt sket!
kn nk balik M'sia!! :D

bola.. je kje. haihh

van der shraaf said...

aku x leh ar nk semangat2 pegi keje. penat ar nk pkir2. :p bola tu je dunia aku. len x der. hehe

Sophea Adrianna said...

katun ape nih?