Friday, September 10, 2010

Salam Aidilfitri dari College Park

Tiada bunga api kelihatan di dalam peta diatas.


Saya, Muhammad Ashraf Ishak, pelajar jurusan sains komputer, tahun kedua di University of Maryland-College Park, ingin mengucapkan Selamat Hari Raya kepada keluarga terchenta terutama abah, mak, kakak, dan Hisyam; kepada saudara-mara di Subang dan Sg Buloh; tidak lupa juga kepada kawan-kawan di Maryland : Aisya, Mashi, kak Jeeta, Salehuddin, Kak Ifah sekeluarga; rakan-rakan seperjuangan di United States (malas nak mention sebab ramai sangat); lecturer-lecturer INTEC; pegawai-pegawai MARA; rakan-rakan dan cikgu-cikgu di Sambest; rakan-rakan dan cikgu-cikgu di Sekolah Kebangsaan Subang dan Sekolah Rendah Kg Melayu Subang; rakan-rakan Muslim di University of Maryland (kalau diorg fhm bahasa melayu ar); kepada sesiapa jua yang mengenali saya, sama ada yang still crush kt saya tapi saya tak kenal ataupun sesiapa yang saya tak ingat nama; dan akhir sekali, kepada semua umat Islam seantero dunia, tidak kira bangsa, usia dan pegangan politik.

p/s : Inilah akibatnya kalau masih enggan menghantar salam perantauan di surat khabar.

1 comment:

Fathini said...

selamat hari raye acap!maaf zahir batin.hehe